Rendelői házirend

Hasznos Találatok: 1905

Törekszünk rá, hogy rendelőnkből mindenki elégedetten távozzon, azonban van néhány szabály, melynek betartása segíti a gördülékeny, hatékony betegellátást.

  1. Időpont kérés:

Rendelőnkben lehetőség van időpontot kérni. Ezt megtehetik telefonon (72/213-998), vagy emailen (drbengernodora@gmail.com) keresztül is. Az időpontos betegek előnyt élveznek az időpont nélkül érkezőkkel szemben, azonban senki nem marad ellátatlan. Soron kívüliséget élveznek a heveny rosszullét miatt érkezők, a kismamák és az egészségügyi dolgozók.

  1. Telefonálás:

A zavartalan betegellátás érdekében a rendelési idő alatti telefonhívásokat időnként korlátozzuk. A telefonhívás során kérjük, hogy mondanivalójukat gyorsan, tömören, pontosan fogalmazzák meg. Hosszabb beszélgetésre a Telemedicina keretein belül van lehetőség.

  1. Várakozás:

Igyekszünk gyorsan, eredményesen dolgozni, ennek ellenére előfordulhat, hogy egy-egy sürgős eset, váratlan hívás, helyettesítés, vagy hatósági megkeresés miatt többet kell várakozni a rendelő előtt. Kérjük, hogy legyenek türelemmel, mellőzzék a hangoskodást. A váróban elhelyezett egészségügyi szóróanyagokat, újságokat ajánljuk figyelmükbe.

  1. Telemedicina:

A Covid járvány idején vált egyértelművé, hogy bizonyos esetekben olyan egészségügyi szolgáltatás valósulhat meg, amelynek során az ellátásban részesülő és az ellátó személy közvetlenül nem találkozik, a kapcsolat valamilyen távoli adatátviteli rendszeren keresztül jön létre.A háziorvosi ellátás során telefonos távkonzultációra nyílt lehetőségünk. A szolgáltatáshoz időpontos előjegyzés szükséges.Kérjük, hogy kapcsolattartásra a rendelő vonalas telefonszámát (72/213-998) és a hivatalos email címünket (drbengernodora@gmail.com) használják! SMS, Messenger, Viber üzenet, formájában, illetve egyéb elektronikus fórumon érkező kérésekre nem áll módunkban reagálni.

  1.  Adminisztrációs díj:

Tájékoztatjuk betegeinket, hogy elveszett, megrongálódott, lejárt, fel nem használt beutalók, igazolások, egyéb okiratok pótlásáért 1.000 Ft adminisztrációs díjat számítunk fel. Az új iratot számla ellenében lehet átvenni rendelési időben.

A portára kirakott dokumentumokat 2 héten belül el kell vinni, különben szintén 1.000 Ft adminisztrációs díjat számolunk fel, a számlára befolyt összegből a portaszolgálat munkáját kívánjuk támogatni.

Nyomtatás