Törekszünk rá, hogy rendelőnkből mindenki elégedetten távozzon, azonban van néhány szabály, melynek betartása segíti a gördülékeny, hatékony betegellátást.
- Időpont kérés:
Rendelőnkben lehetőség van időpontot kérni. Ezt megtehetik telefonon (72/213-998), vagy emailen (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) keresztül is. Az időpontos betegek előnyt élveznek az időpont nélkül érkezőkkel szemben, azonban senki nem marad ellátatlan. Soron kívüliséget élveznek a heveny rosszullét miatt érkezők, a kismamák és az egészségügyi dolgozók.
- Telefonálás:
A zavartalan betegellátás érdekében a rendelési idő alatti telefonhívásokat korlátozzuk. Telefonálásra az alábbi időintervallumokban van lehetőség: H, SZ, P: 7.30-9.00 K, CS: 11.30-13.00 Sürgős esetben az üzenetrögzítőre kell beszélni név és telefonszám megadásával, hamarosan visszahívjuk. A telefonhívás során kérjük, hogy mondanivalójukat gyorsan, tömören, pontosan fogalmazzák meg. Hosszabb beszélgetésre a Telemedicina keretein belül van lehetőség.
- Várakozás:
Igyekszünk gyorsan, eredményesen dolgozni, ennek ellenére előfordulhat, hogy egy-egy sürgős eset, váratlan hívás, helyettesítés, vagy hatósági megkeresés miatt többet kell várakozni a rendelő előtt. Kérjük, hogy legyenek türelemmel, mellőzzék a hangoskodást. A váróban elhelyezett egészségügyi szóróanyagokat, újságokat ajánljuk figyelmébe.
- Telemedicina
A Covid járvány idején vált egyértelművé, hogy bizonyos esetekben olyan egészségügyi szolgáltatás valósulhat meg, amelynek során az ellátásban részesülő és az ellátó személy közvetlenül nem találkozik, a kapcsolat valamilyen távoli adatátviteli rendszeren keresztül jön létre. A telemedicina részletei még kidolgozás alatt vannak, azonban a háziorvosi ellátás során telefonos távkonzultációra nyílt lehetőségünk. A szolgáltatáshoz időpontos előjegyzés szükséges.