Rendelői házirend

Törekszünk rá, hogy rendelőnkből mindenki elégedetten távozzon, azonban van néhány szabály, melynek betartása segíti a gördülékeny, hatékony betegellátást.

  1. Időpont kérés:

Rendelőnkben lehetőség van időpontot kérni. Ezt megtehetik telefonon (72/213-998), vagy emailen (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) keresztül is. Az időpontos betegek előnyt élveznek az időpont nélkül érkezőkkel szemben, azonban senki nem marad ellátatlan. Soron kívüliséget élveznek a heveny rosszullét miatt érkezők, a kismamák és az egészségügyi dolgozók.

  1. Telefonálás:

A zavartalan betegellátás érdekében a rendelési idő alatti telefonhívásokat korlátozzuk. Telefonálásra az alábbi időintervallumokban van lehetőség: H, SZ, P: 7.30-9.00 K, CS: 11.30-13.00 Sürgős esetben az üzenetrögzítőre kell beszélni név és telefonszám megadásával, hamarosan visszahívjuk. A telefonhívás során kérjük, hogy mondanivalójukat gyorsan, tömören, pontosan fogalmazzák meg. Hosszabb beszélgetésre a Telemedicina keretein belül van lehetőség.

  1. Várakozás:

Igyekszünk gyorsan, eredményesen dolgozni, ennek ellenére előfordulhat, hogy egy-egy sürgős eset, váratlan hívás, helyettesítés, vagy hatósági megkeresés miatt többet kell várakozni a rendelő előtt. Kérjük, hogy legyenek türelemmel, mellőzzék a hangoskodást. A váróban elhelyezett egészségügyi szóróanyagokat, újságokat ajánljuk figyelmébe.

  1. Telemedicina

A Covid járvány idején vált egyértelművé, hogy bizonyos esetekben olyan egészségügyi szolgáltatás valósulhat meg, amelynek során az ellátásban részesülő és az ellátó személy közvetlenül nem találkozik, a kapcsolat valamilyen távoli adatátviteli rendszeren keresztül jön létre. A telemedicina részletei még kidolgozás alatt vannak, azonban a háziorvosi ellátás során telefonos távkonzultációra nyílt lehetőségünk. A szolgáltatáshoz időpontos előjegyzés szükséges.

 

Újdonság, hogy elveszett, megrongálódott, fel nem használt beutalók, igazolások, egyéb okiratok pótlásáért 1.000 Ft adminisztrációs díjat számítunk fel. Az új iratot számla ellenében lehet átvenni rendelési időben.
A portára kirakott dokumentumokat 2 héten belül el kell vinni, különben szintén 1.000 Ft adminisztrációs díjat számolunk fel, a számlára befolyt összegből a portaszolgálat munkáját kívánjuk támogatni.

Nyomtatás   E-mail